مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

فضول!! غاصب!

یک نفر به این احمق بگوی بیکار بودی غلط کردی اومدی وبلاگ زدی!!

( من حوصله ندارم وایسم تا محتویات گند وبلاگش بالا بیاد!!)

ما که بیکار نیستیم عزیزم!!

اومدی رسما جای ما رو تنگ کردی دیگه!!  اه!!

نمودمت!! اگه خودت می خونی که دیگه بهتر ..

برو دیگه حوصله تو ندارم!!

میخواد تولدتو تبریک بگه!!!

گرفتی؟؟

هو فلانی با توام ای مثل من امّا نه چون من..

کویر با همه ی بزرگی و فراخی اش...

مرا می فشارد  .. بیشتر از خودش ، شهر های کوچکش با

 آدمای روستایی با پاهای پینه بسته . . .

 

 هی فلانی زندگی شاید همین باشد که ما داریم

  زنده ایم و بر گمان عشق می گردیم و خالی باز می بندیم!!!

وقتی که بارون می باره!

 آن خر که میان ره روان است

 با چتر به زیر سایبان است

 

وقتی که بارون می براه تورو کنارم می بینم

که با این که چتر داری بازم داری از جاهای خشک می ری

عزیزم!!... چی کارت کنم؟

ببین پسرم...

من از این تجربه ها زیاد داشتم!!!...

تو تا یه دختر کوچولوی ۱۶ ساله رو دیدی فک کردی چه خبره

... هنوز خیلی مونده تا اون بزرگ شه . . .

حالا هم که می بینم خراب کردی عزیزم!!!

اگه شصت مرد شرخر

دست به دست شن که پرپر کنن من

..

.

.

من بازم هستم توی آسمون!

اه چقد حرف دارم!!

 

نمی خوام حرف بزنم اصلا!!

ولم کن حوصله ندارم!

خدا پاشو

خدا پاشو!

خدا پاشو پاشو !!!

من یه آشغالدونی ام!

از صب تا شب جات سر کوچه ست

می ایستی و کار و بارت شده علافی!

 

تسبیح!!!

ما تسبیح به دست راه می رویم

و آرام می شویم با تسبیح چرخاندن!

 

مو هنده بمم بعدظهری نیویته درم!!!

ایمروز روز زبُن مادری ایسه!

هینوَسه مو الون بمم تا امه زبُنه زینده بدَرم!!