مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

شعری در ستایش فیلتر شکن

فیلترش را بِشِکن تا ما هم

دربیابیم که این دوروبرا،

چه کسی ریده به حال چه کسی؟؟!!

ندارد

این ماه نصفه ی احمق واقعاً خر است..

احتمالاً همانطور که خودش نصفه است،

عقلش هم نصفه است..!

نمی فهمد وقتی که حرفی برای گفتن ندارد..!

وقتی که یادداشت جدید ندارد

نباید بیاید در قسمت یادداشت جدید بنویسد: ندارد

و بعد دکمه ی انتشار را بزند!

یکی بیاید این را عاقل کند!

 

 

چرا شب نمی شود!!؟؟

 

 

 

چند قدم‌سیگار تا خانه مانده است

که بتوان

از گرمای کولر ها رها شد..؟!

خودم ! برای خودم!

یک بی مخ بزرگ که نامش عماد بود

ماندن در این میانه برایش جهاد بود

درگیر غمزه های کثیف شما نشد

چون خوب می نوشت و به دستش مداد بود

آنقدر نوشتنی زیاد است که

تمام   ۶     ۷       وبلاگم را کم آورده ام...

 

تازه این در شرایطی ست که من بی حرفم!!

من کم می گویم

حتّی خودم هم چیز زیادی نمی گوید

و این همه حرف دارد!!

 

چقدر وبلاگ های جدید

نامه دارند

بیچاره ها همه فکر می کنند بزرگان ادب هستند ..

که فکر می کنند

نامه های کشکی عاشقانه و عارفانه و بی مغزانه و دوسِت دارمانه شان

خیلی می ارزد

که در پایان نام وبلاگ هایشان یک نامه هست!!!

 

../.  این  یعنی یادم باشد که هر شب در بلاگ اسکای

چه وبلاگ های بزرگ و پر محتوایی به روز می شوند

 

تازه ، مگه نوشته های قبلی من معنی داشتن؟؟؟

 

اه

حالمان دارد به هم می خورد!!!

این قالب ترنج بد نیست ولی توهم است و نصفش در وبلاگ من می رود پایین!!

وگرنه نارنجی با سیاه چیز جذّابی می شد..

همان آسمان که نوستالوژی دارد از همه بهتر است فعلاً !

یکی با چشمای نازش

. .

یکی با دست ناپاکش

. .

آب ییلاق، شهسوار!!!!!!!!