مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

*شما با موفقیت از بخش مدیریت خارج شدید *

و حالا در بخش پشت میز نشینی هستید

هرچقدر که دوست دارید بنشینید و روزنامه بخوانید

و زیرمیزی بگیرید!

من دارم خیال می کنم..... تو هم زودتر شروع کن

فکر کردنو

اصن وقت نداریما...!!!

آهای با توام عزیز دل . رفیق . مرد !

احمق ترین عزیز من !

نی زن ، نی با دل خرم زن .نی زن ، نی با دل خرم زن .نی زن ، نی با دل خرم زن

نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن

نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن

نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن.

نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن.

نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن.

نی زن ، نی با دل خرم زن. نی زن ، نی با دل خرم زن.

 

زیر آواز تصنیف نی زن! .. حسین یوسف زمانی . محمدرضا شجریان

خسته نباشیم همگی ..

من از شدّت تولید محتوایی که از ساعت ۱ به بعد

صورت می گیرد

در شرف ترکیدن هستم!!!!

 

باز هم ن.ک پست قبلی

 

Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

 

ن.ک پست قبلی

آره دیگه من اینطوری   .. تو چطوری؟

شعر

سرم گردان و

سرگردان به دور گردویی هستم

که می گردد به دور گردک ِ گردنده ای دیگر

و می گرید برای

گریه ی گرینده ای دیگر ..

که می گریم برای گردکی گردو صفت ، گردان !

من تنها دو دقیقه اکانت داشتم

که حالا شده یک دقیقه..

خواستم کار مفیدی کرده باشم!

شبت به خیر عزیزم!

مثل یک سند تو ال !

هنوز هیچ کاری نکرده ام

و دارم می روم

دارند مرا به زور بیرون می فرستند!)

صبح خواهد شد

و به اندازه ی شب ،

آسمان خواهد رید

بعد هم خواهد گفت

مطمئنم که کسی مرا ندید!

یه روز سیاه

یه روز سفید

یه روز زرد

یه روز غروب غم گرفته ی دلسرد

 

نمی دانم ترانه را چه کسی سرود  ه  است