مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

و بدانیم اگر ریسک نبود

هیچ کس پول نداشت!

تو می دونی چه بشکن بشکنی دارد

فلک در کار سر مستان

 

پس خودت را رسوا نکن !

نیاز من به تو برای خواستنه

نیاز جویبار به جاری بودنه!

بگوش تا جانت از تن تهی گردد

و به خدا برسی!

http://music.tirip.com/g.htm?id=9113&title=Khaatoon&tag=hgh&tag=pms

دشمنی تو برای من بهتره عزیزم!

دوست دارم دوباره دشمن باشیم!

مثل دوستات باش که هنوز با تو و با من و با هم

دشمن هستند و هر کدام خیلی زود راهشونو پیدا کردن!

 

آهای!

 

به کسی چه ؟این صدا این حنجره مال منه

کی مث من لحظه هاشو زیر آواز من میزنه

کی به جز من میتونه خاطره هاشو بشمره

..

 

اگر شهیار یه چیز درست گفته باشه همین ترانه ست

من خسته نخواهم شد!

بمبی بم بیم بمبو

گفتنت عاشق نشو

بمبی بم بیم بمبو

فقط ببینی خوابشو

..

ا.. تو که هنوز بیداری!

هجوش

ای گوز کوچولو اگر ندیدی تو مرا

امروز نبودم آخه من همین ورا!

با چشم بصیرت می تونستی ببینی

من رفته بودم خونه ی از ما بهترا!

 

مهم نیست که خیلی هم ابیاتش به هم مربوط نیستن

و لی از خیلی از شعر ها و هجویات حال حاضر بهتره!

آره عزیزم ما  ماه هستیم!

هرگز مهم نبوده و نیست که من کجا می نویسم

و می نوشتم

و نوشتن می نمودم!

 

مهم اینه که

 زبانم را نمی فهمی

تو خطّم را نمی خوانی

چنان بیگانه ای حتّی که نامم را نمی دانی!

 

مهم نوشتن است اگر رستگار نشدید مشکل از روح  شماست!!!

 

 

ببخشید !

می شه یکی از خدا بپرسه که من امروز

سر نماز صبح به چی فکر می کردم؟ ! ! !

 

هیچ کس

هیچ کس بازو به بازویم نداد ای روزگار

گل پریشان شد زمستان شد بهار

از جوانی نیست چیزی یادگار

 

..

چرا چطور؟