مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

هرگز مهم نبوده و نیست که من کجا می نویسم

و می نوشتم

و نوشتن می نمودم!

 

مهم اینه که

 زبانم را نمی فهمی

تو خطّم را نمی خوانی

چنان بیگانه ای حتّی که نامم را نمی دانی!

 

مهم نوشتن است اگر رستگار نشدید مشکل از روح  شماست!!!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ح سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://panahande.blogfa.com

با سلام

از وبلاگ پناهندگان در انگلیس دیدن کنید.

سینا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.irhc.blogsky.com

با درود خدمت شما دوست گرامی
موضوع وبلاگه شما با موضوعی که قصد دارم با شما مطرح کنم مرتبط نمیشه
اینجانب برای آشنایی مردم کشورمان با شخصیت هایی افتخار آمیز که شهرت آنها فراتر از مرزها است برنامه هایی دارم
که در شروع تصمیم دارم بزرگداشتی برای کوروش بزرگ برگزار کنم
البته منظور از بزرگداشت این است که مردم را به آمدن به پاسارگاد در روز ۷ آبان که روز جهانی کوروش بزرگ است دعوت کنم
و می خواستم شما رو هم دعوت کنم
و اگه لطف کنید شما هم این موضوع رو تبلیغ کنید کمک بزرگی کردید منتظر پاسخ شما هستم
دوستدار ایران و ایران دوستان سینا
در ضمن در زمینه کاری خود وبلاگ زیبایی دارید به شما تبریگ می گم
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد