مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

خواهید دید که چگونه خواهید رید!

ببین عزیزم!

 

بهترین پیشنهاد من به شما این است که بروید بمیرید!

 

امّا چون می دانم لیاقت و حتّی عرضه ی مردن را ندارید

و خواهید رید ، اگر مردید!

 

می گویم ! لااقل خفه شو!

حتی اگر بخواهی که خفه شوی

و دیگر حالم را بیشتر از این به هم نزنی

هم استعداد می خواهد!

 

و استعداد اکتسابی نیست!

اگر ماهی میگیری پس اجدادت صیاد بوده اند!

پسرا بدن

دخترا خوبن!

دخترا بدن

پسرا خوبن!

 

اه !

اه!

 

چقدر من از این چنین بحث هایی

حالم را منفعل به هم خوردن می بینم!

فکر من باش مسافر

فکر من مباش مسافر!!!

 

به سپیده ها بیندیش!

 

چشم فردا ها

به راهه!

 

راه سختی مانده در پیش !

 

فصل آغاز من و توست!

کوشش!

همه - ی بی هویت ها! - می کوشند

 با نابودی با هویت ها برای خود هویت کسب کنند!

 

بگذار بکوشند!

نفست به شعر من جرأت عریانی داد

 

با این که الان بیشتر حالمو به هم می زنی!

رپش

ما وارد شدیم!

بسم الله !

رپ را هم تجربه می کنیم!

تجربه مان هم قوی ست!

هنوز ۳ ماه است که گوش ما موسیقی رپ را می شنود!

خانم ها که با کبریت اجاق گاز را روشن می کنند

دستشان مو ندارد که بسوزد

امّا من باید همیشه کوتاه بودن

 و سوختن موی روی انگشتانم را همیشه تحمل کنم!

یعنی باید تا زمان ازدواج صبر....؟

/ / / ــــــــــــــــــــــــــــ/ / /

نگران نباشین من ظرف هم زیاد می شورم!

پس این جناب بهمن ماه کی قراره بیاد؟

 

سایه ها!

چقدر بوی برف می دادی وقتی از سایه ی سارا بیرون آمدی!

هیچکدامشان در ایران !

نمی توانند بیسکویت گندمینی مثل ساقه طلایی مینو

 

تولید کنند!

اینطور نیست؟

است!