مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

پسرا بدن

دخترا خوبن!

دخترا بدن

پسرا خوبن!

 

اه !

اه!

 

چقدر من از این چنین بحث هایی

حالم را منفعل به هم خوردن می بینم!

نظرات 5 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ

دخترا خوبن.. دلتم بسوزه

من پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ

پسرا بدن.. همه هم اینو می دونن

من پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ

حالم را منفعل به هم خوردن می بینم!
این یعنی چی اون وقت؟؟؟
چقدر جدیدا سخت سخت حرف می زنی تو

من پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ

حالم را منفعل به هم خوردن می بینم!
این یعنی چی اون وقت؟؟؟
چقدر جدیدا سخت سخت حرف می زنی تو

یعنی حالم مستعده . این استعداد رو داره که تحت تأثیر به هم خوردگی قرار بگیره!

این استعداد رو داره که به هم بخوره!

من پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ق.ظ

آهای این کامنت اخری خودش دو بار اومد
فک نکن خبریه!

من می دونم و پیش بینی هم میکنم!

خودتم که می بینی و می دونی هیچ خبری نیست!

نگران نباش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد