مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

سیمکشی

 

به سیم آخری بزن

که سیم بر ،

توان پاره کردن را کم بیاورد

.امّا

..

امّا اگر سیم را بریدم و مین منفجر نشد چه می شود کرد؟

باید سیمش را بکشم؟

 

 

../.:شود جان! پست قبلی را بخوان!

اذانش

اذان می گویند

به گمانم صدای خروسمان برای اذان گفتن بهتر از این مؤذن است!

 

 

 

شود جان ! حتّی با فیلتر شکن هم نمی توانم برایت نظر بگذارم امّا می خوانمت

شکم خالی و سیگارِ نفهم

درد من رو تو از این نکته بفهم

 

دوغش

 

همراه هر موتور که پر از تَرک سر نشین

در چارراه می رود و بوق می زند

هر روز پای من به امید حضور ذهن،

تا چارراه می رود و در مغازه ای

ذهنِ زبان به مزه ی یک دوغ می زند

لحظش

تو هنوز اول این راه درازی

ولی من به آخر جاده رسیدم

 

تو اگه با من باشی..

 

ساده خر نشو که پرواز،

فرصتی همیشگی نیست

 

داشتم! دارم فکر می کنم که

گربه ها آیا از موش ها پست تر شده اند؟

که در خیابان می میرند

و هیچ کس محل سگ به جسدشان نمی کند!