مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

گریه ش

یک نفر بگوید:

اینقدر سخت است که کسی فقط پدر باشد؟

محبت کردن آنهم تنها به یک فرزند ؟ اینقدر سخت است؟

نظرات 3 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

و یا فقط مادر!

من چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ب.ظ

شاید خیلی سخته
واسا برم از مامانم بپرسم

من چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ب.ظ

راستش
...
جوابمو نداد
اخم کرد داد زد و با تمام وجود هرچی امروز کلفگی کشیده رو فریاد کرد تو صورتم و گفت: اینهمه پول مفت دارم بدم به تو که هی این ریاضی رو بیفتی؟ این چندمین باره ریاضیتو میفتی؟
...
خوب من اون ترم تو درس کامپیوتر بالاترین نمره ی کلاس رو آوردم ولی ون هیچ وقت اینو نفهمید..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد