مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

می خوام از عطر دوباره گُل شدن

شهر سالخوردگی هامو پر کنم!

 

کسی نمی تواند شهر من را از من بگیرد!

غلط می کند هرکس که چنین تفکری داشته باشد!

من شهرم را از همه ی بی اصالت ها حفظ می کنم!

پایه ی همه جور برخوردی هم هستم!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

دینگ دینگ
کسی خونه نیست؟!
...
اوه
ایول سیاستمدار

رضا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام
خوبی
جالبه
ببین یه مطلب نوشته بودی راجع به اینکه یه جوون ۲۲ ساله جی اف نداره ببین منم تا الان ۲۲ سالمه و جی اف ندارم !!!
حالا می خواهی باور کن یا نکن در ضمن خوش قیافه و خوش تیپ هم هستم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد