مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

مهتاب دم صبح

صبحانه های یک ماه!

قالب

هیچکدام از قالب های جدید بلاگ اسکای..

یک ماه ناقابل ندارند

یا حتّی یک شب ناقابل...

که بشود در آن تابید

حتّی

روز هم نیست در این قالب ها

همه سرخورده شدن  طالب ها

نیست تو قالبای این دوستان

هیچ یک قالبی از جالب ها!!

 

. .

اینطوری دیگه!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ق.ظ

ایـــــــــول!

من چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

باید لقمه بگیرن واست هنوز؟

شیوا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://sheved.blogsky.com

حتا حمیرا !‌ عباس قادری و یا قو هم ندارد که من نیز یوز کنم !

پرستو پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.khatereha8.blogfa.com

سلام

خدایا !
من که هستم چیزی بگویم که تو خود همه چیز را می دانی. چگونه همیشه به یادت باشم وقتی فقط در رنج هاصدایت می کنم؟ وچگونه صدایت کنم در حالی که می دانم فاصله .توهمی بیش نیست.
چگونه به جستجویت بیایم ای خدا؟کجا دنبالت نگردم؟ وقتی همه جا هستی حتی یک قدم هم نمی توانم بردارم.درخود می مانم وانتظار می کشم تا خود بیایی.اشکهایم را عاشقانه به پایت می ریزم تا قدمت را روی چشمانم بگذاری وبه محراب قلبم وارد شوی .اصلا"مگه بیرون بوده ای که بخواهی داخل شوی؟
می خواهم باسروروجاودانگی هم پیمان شوم چرا که غربت و تنهایی ام کل هستی را دلتنگ می کند.
خدایا!
همواره با من بمان وتنهایم مگذار. بگذار نخی به انگشتانم ببندم تا هرگز فراموشت نکنم
که تجربهء آرامش تنها با تو میسر است

به کلبه ام بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد